Fel-giganten.

    Det här är egentligen inte en skojblogg. Larv och trams kan akademiledamöter och dramatenskådisar ägna sej åt. Vi stackare som försöker överleva på humor måste ständigt visa vilka seriöst arbetande lirare vi är.

    Vill man läsa festliga felstavningar och se på tossiga arga lappar och fnissa åt tjyvlyssnade vardagskonversationer söker man sej lämpligen till såna bloggar. Här läser man om gamla gubbar, döda gubbar och nästan döda gubbar. Och det är inget att fnissa åt!

    Jag måste dock tillåta mej att göra ett undantag. Jag var nämligen på El-Giganten och hittade den här skylten:Hur kan det bli så? Har dom inga korrläsare? Skylten är ju fabriksproducerad! Jag bor vid Möllevången där många handtextade skyltar annonserar "tvät av matta" och "service och kvalite". Det må väl vara dom krigstraumatiserade dissidenterna och oppositionella flyktingarna förlåtet, dom har gissningsvis annat än rättstavning att fundera på.

    Men det här är ju ett seriöst företag som säljer vitvaror och skänker en cykel på köpet. Ska jag ta dom på allvar när jag köper fotbadkar?

Post Title

Fel-giganten.


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2008/11/fel-giganten.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive