De tusen knarkarnas stad.

    Den här har jag snott från Anna-Lena Lodenius julblogg (fint folk håller sej med minst två bloggar):Visst verkar B-sidan klart fräckare än A-sidan? Och visst är kombinationen besinningslöst-glad-äldre-man och begreppet "knarkare" udda?

    Jag har inte hört plattan, men känner jag mej själv rätt kommer jag att kontakta Sveriges Radios skivarkiv inom dom närmsta 24 timmarna. Kommer Harry att rimma "gamla mjölkbutiken min" med "grisamfetamin"? Jag vill veta.

    TILLÄGG: har nu fått tag på låten i fråga(tack Fredrik af Trampe och Anna-Lena Lodenius) och den var faktiskt så bra som jag hade hoppats. Min favoritvers:

    Där går en främmande ras
    som i uppenbar extas
    klär sej i färgrik dekor
    och har långt och svajigt hår
    Har samma kön
    och en brinnande bön
    att en spruta snart de får

Post Title

De tusen knarkarnas stad.


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2008/11/de-tusen-knarkarnas-stad.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive