Nåt jag bara förutsätter är en finurlig titel.

    Jag känner ju igen symptomen på en finurlig titel. Jag vet att den ska syfta antingen på författarens namn (Lex Gösta Bernhards saga) eller profession (Lex Gunilla Pontén och Tyg och otyg) och allra helst referera till en gammal anekdot eller boktitel (Lex Charlie Norman och Musikant med brutet gehör).

    Jag förutsätter att boxaren Åsa Sandells levnadssaga syftar på nån sportterm som hon leker lite underfundigt med. Men jag hajar verkligen nada. Döljer sej en annan finurlighet här än den uppenbara - att vi får följa med in bakom hennes gard à la bakom kulisserna - som jag ärligt talat inte tycker är så himla finurlig, så upplys mej gärna.

    Tack för övrigt till Tobias för a) tipset och b) bryderierna.

Post Title

Nåt jag bara förutsätter är en finurlig titel.


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2010/03/nat-jag-bara-forutsatter-ar-en-finurlig.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive