Malmö 2.

    Den här såg mina söner och jag när vi idag var ute och fingick i den koldioxidmättade luften vid Värnhemstorget, Malmös ansikte/ändtarmsöppning mot världen.

    Jag gissar att mer än en patrullbyling har kört förbi den och sagt till sin kollega: "Den där ska vi kanske hålla korpgluggarna på".

    I Eslöv såg jag för några decennier sen en sämre begagnad Taunus som det stod "PÅLLIS" på. Det tyckte jag var roligt. Inspirerad av det skrev jag in en bil med just "TJUV"-texten i manuset till teveserien "Häktet". Det kom aldrig med i slutresultatet. Troligen tyckte nån på rekvisitaavdelningen att det tangerade det överdrivna. Tokiga saker händer ju aldrig i verkligheten och särskilt inte inom den kriminella världen.

Post Title

Malmö 2.


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2010/03/malmo-2.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive