Med såna vänner...

    En besynnerlig sak har skett. Kanske det konstigaste sen Carl Bildt satt i teve och påstod att han kunde relatera till Jack. "En man med en skägg" har blivit länkad av - Folkpartiet! I Nacka!

    Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta. Jag har ju inte mycket till övers för partier som nån gång värvat Lasse Berghagen som valrörelseunderhållning. Hur är kutymen här? Förväntas jag länka tillbaka? Skriva nåt uppskattande om den där halmhattsdriven dom hade på sextitalet? Påpeka det bisarra i att Per Gahrton och Per Ahlmark var medlemmar i partiet samtidigt?

    Jag är helt konfys. Måste jag nu pennfajtas med Mauricio Rojas?Som tur är har jag, som av en slump, förberett en liten godsak speciellt för våra ullstenare. Håll ut.

Post Title

Med såna vänner...


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2008/08/med-sana-vanner.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive