Istället för inspiration: stöld.

    Jag försvinner iväg för att gräva i SVT-arkiv ett par-tre dagar. På en post-it-lapp bredvid mej har jag skrivit "Alf Svensson - liknelser", "reportage om Wibbles Två cigg-bok?", "Jan-Erik Wikström - rolig röst (för billigt?)", "halmhattskampanjen", "Schlaug läser ur sina memoarer?" och "Sahlin pratar om att älska grejer - många klipp", så tydligen ska det på nåt vis handla om valet.

    Är det förresten nån som kommer ihåg den där bilden från en moderatdemo där en tjock mustaschman stod i fokus, och som jag vill minnas ledde till irritation inom partiet eftersom man inte ville att den gubben skulle representera partiet, så skriv en kommentar eller mejla lagomtjock@yahoo.se. Tack.

    Därefter drar jag till Gotland, dit ju Internet inte har kommit (ett av skälen att Lasse Åberg trivs så bra där). Med detta sagt: det kommer att bli ännu glesare mellan inläggen här veckorna framöver. Vill ni roa er med obskyra gubbar i Nöjessverige under tiden, så skickade min fellow nerd Fredrik af Trampe en länk till Bengt Sändhs postorderfirma (TILLÄGG: länken borttagen eftersom den infekterats).

Post Title

Istället för inspiration: stöld.


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2010/07/istallet-for-inspiration-stold.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive