En man med ett skägg går ner i Split.

    Jag drar till Kroatien. Resten av familjen ser det som semester, jag ser det som ännu ett led i min inte-bara-vara-som-utan-rentav-bli-Myggan-Ericson-strategi. Näst revykupletter, cirkus och Ernst Rolf var ju Balkan Uno "Myggan" Ericsons stora intresse, vilket märks på hur jugoslaviska och albanska bonnkomiker fått oproportionerligt stort utrymme i hans nöjeslexikon (det här behöver jag egentligen inte skriva eftersom alla så klart redan noterat det).

    Så medan resten av familjen bara svennebadar utan tanke på det förgångna, badar jag med vetskapen att en gammal nördig farbror vältrat sej i samma hav. Det gör naturligtvis min resa rikare och viktigare än deras.

Post Title

En man med ett skägg går ner i Split.


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2010/06/en-man-med-ett-skagg-gar-ner-i-split.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive