Fyra festliga sidor om nåt som alla redan skojat om.

    I ett desperat försök att samla a) karmapoäng och b) ren cash skriver jag regelbundet för Aluma, de hemlösas tidning i Malmö-Lund-regionen. För det mesta lägger jag inte ut de texterna här, eftersom det rör sej om bearbetningar av blogginlägg och kapitel ur mina böcker (som ni inte får glömma att köpa!)

    För sommarens specialnummer slog jag mej dock ihop med min vän, kollega, granne och [fyll i valfri förolämpande benämning] Valle "Valdemar" Westesson för att göra nåt annat, rubba mina egna cirklar, kasta mej huvudstupa ut i det okända.

    Det blev ungefär som det brukar. Populärkultur, döda gubbar, tarvligheter, nonsens. En dag ska jag skriva ett stort romanepos om det svenska nittonhundratalet. Men det blir inte just idag.
    P.S. Det brukar gå att se det tydligare om man dubbelklickar på bilderna.

    P.P.S. Ni som bor i det aktuella området har inte i och med detta nån rätt att inte köpa tidningen.

Post Title

Fyra festliga sidor om nåt som alla redan skojat om.


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2010/06/fyra-festliga-sidor-om-nat-som-alla.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive