Kompisar från förr.

    Det här är min kompis Freja Hallberg. Jag och Freja har ett litet radioprogram ihop i sommar. Det börjar idag 16.08 i P3 ("program 3" som äldre människor säjer på sitt förtjusande sätt). Det heter Kompisar från förr och går ut på att jag och Freja gaggar och spelar favoriter ur våra radiokompisars inslagsarkiv.

    Allt i linje med den gamla SR-regeln att sommarradio inte ska vara så genomarbetad.

    Vi tror att det kan vara ett trevligt program att ha på när man kör bil eller diskar eller har s.k. "slösex". Tycker man att det är enerverande att det blir popmusik varje gång pratet börjar komma nånstans så finns programmen också som poddradio. Har jag fattat saken rätt ska de ligga här fr.o.m. nån gång efter programmet. Troligen har jag fattat fel och då får jag återkomma.

    Gamla program att lyssna på ska hursomhaver hamna här. Det kanske funkar ibland.

Post Title

Kompisar från förr.


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2009/06/kompisar-fran-forr.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive