Någon skämtar med mig aprillo.

    Öppnade min inkorg. Kollade min spam. Blev förvånad. Hittade följande:

    Hej Kalle! Tack för dina frågor! Svar nedan.

    Fråga: Kan man göra denna tarmreningskur hemma?
    Svar: Ja man kan göra kuren hemma efter att
    ha gjort den på kursgård 3 gånger
    innan så att du är helt trygg med vad
    som händer.

    Fråga: Är det samma metod som visats på TV?

    Svar: Ja det mesta är liknande.
    Vi har våra variationer och det mesta är liknande

    Fråga: Vad är tarmplack?

    Svar: Vi har plack på tänderna och
    vi borstar dem varja dag. Den slembildande födan
    bildas av bland annat mjölk, mjöl och socker.
    Genom att göra en tarmreningskur så blir
    vi av med denna hinna och kroppen kan ta upp näring
    på nytt.

    Fråga: Hur kan du hålla ett så lågt pris GUA
    tog ju 19.000:-?

    Svar: GUA valde ett högt pris på sina
    kurer så att man skulle förstå
    värdet av denna reningsmetod.
    De hade också föreläsningar och
    förmaningar om vad som är bra att äta, mm.
    Jag har valt att skala bort allt extra lull lull och
    hålla ett lågt pris så att många
    kan göra denna kur.

    Fråga: Hur mycket bakterier har vi i tarmen?

    Svar: Tarmen innehåller massor av bakterier, 1,5 kilo.
    Vi har tio gånger fler bakterier i tjocktarmen än
    celler i hela kroppen.

    Sparar man alltid avföringen/slaggprodukterna
    på en bricka för analys?

    Svar: Nej inspektion är frivilligt, men jag
    rekommenderar att man tittar efter så man
    ser allt skräp kommer ut. Mvh Johan.


    Vill gärna understryka att det inte är jag som ställt frågorna från början (som det brukar heta). Däremot är jag naturligtvis mycket tacksam för svaren.

Post Title

Någon skämtar med mig aprillo.


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2011/04/nagon-skamtar-med-mig-aprillo.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive