Vi fortsätter på skrytspåret.

    "Proggiga barnböcker" uppmärksammas här och var i etablerad media. Mest fascinerad har jag blivit av att bli uppringd av ICA-Kuriren, magasinet Tara och SKTF-journalen (typ). Och glad förstås. Gissar att jag kommer att känna mej väldigt hemma mellan hudkrämerna i Tara.

    Mest förvånad har jag blivit över att boken gick att använda som ett pro-alliansiskt argument på själva valdagen. Det var inte riktigt tanken, ska understrykas. Min mor Supersåssen mejlade mej 07:05 på valdagen och upplyste om att jag nämndes på Svenskans ledarsida. Uttrycket "stolt men inte nöjd" fick helt nya dimensioner.

    Mest glad har jag blivit över Sydsvenskans recension. Inte för att den är positiv, vilket jag på ärkenarcissistens vis tolkar det som att den är. Jämte "dålig" finns inget ointressantare omdöme än "bra". Glädjen kom av att läsa en recension av nåt man gjort och, som vore det första gången, slås av insikten: "Just det, det är SÅ jag menar!"

    (Jag har förstått genom att ögna igenom Marcus Birros twitter att det inte betraktas som självgott att länka till en massa lovord om sej själv. Tycker ni att detta var ett osedvanligt självförhärligande inlägg så skyll på Birro. Som kompensation lägger jag in en missprydande bild av mej själv.)

Post Title

Vi fortsätter på skrytspåret.


Post URL

https://aciksexygirls.blogspot.com/2010/09/vi-fortsatter-pa-skrytsparet.html


Visit Acik Sexy Girls for Daily Updated Wedding Dresses Collection

Popular Posts

My Blog List

Blog Archive